28.10.12

EXO (?)

Assalamualaikum y'all~
Dh lame x update blog ni kann. -,- IKR~
Aku sibokk laa der... Sori *mcm laa aku ni femes* xD
By the wayy, dl sibok2 aku pon, smpt lg aku ushaa mamat2 Korea nun jauh di sanaa.. xD

Lately, aku dh start jatuh hati dkt new rookie group from SM ENT. Alaa~ EXO tu laa... x kn x knl kot~~ -,-



** ATAS: EXO-M , BAWAH: EXO-K


Dyorg meme HOT gilos you all! xD Aku knl dyorg pon mse tgk video dkt YOUTUBE psl "KPOP ILLUMINATI" bla bla bla tuu... Tibe2, GAHHH~~!!! KAI meroyan dlm MV debut dyorg. Halaaa... lagu 'MAMA' tu laaa....




**ATAS: This is KAI or KIM JONG IN

Lps dh kawin dgn Kai dlm 1 minggu, cenggitu laa *kawin laa sgt xD*, aku pon dh familiar dgn EXO ni n dh kenal semua nama member2 EXO ni... Jenuh aku nk hafal muka n nama dyorg nehh... dh la 12 org smua skali. *:O*


Eh eh, mak sedare aku dh smpai laa. Aku nk pegi dh ni! Assalamualaikum!! ^^ 사랑해요~~~~  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan