8.3.12

Merentas Desa!!!!!!!!

Baru-baru ni acara merentas desa telah diadakan di sekolah saya. *ayat karangan seyh!!! :P*

Tak de laa...bru ni ad acara merentas desa dkt sekolah..[5 Mac 2012]. Tahun lepas punye aku tak lari sbb cedera....*ada budak bengong tolak!* So,ni first time la aku lari utk merentas desa nih... Jauh aku lari!!! *tak lari pon...jalan je*. Habis dh lemak2 dkt badan aku ni dah cair *:P* mula2 aku lari dgn SYASYA BELLA YUNOS *newbie BFFF aku!* and HASNITA,pastu aku tinggalkn dyorg. *padan muke!*. Berlari2 anak lah aku seorang diri..tuptup jumpe pulak IZZATI and ADLIN.. Maka berjalanlah kami tiga tak bersaudara...

Lari2 anak kami,kami telah melewati 8/7 checkpoint [a.k.a CHEK MEK].. Sampai dkt sekolah tu,makanlah kami roti ...

Amacam??? Takpelah kalau tak beshhh~ *aku redha*... Anyway,MEGGI aku dh kembang... CHOW!

-kbaii-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan